Blij met je nieuwsbrief

Blij met je nieuwsbrief

Blij met je nieuwsbrief, een effectieve manier om klanten aan je te binden. Niet alleen zorgt dit voor een direct contact met de klant, je bereikt er ook een groep mensen mee die daadwerkelijk geïnteresseerd zijn in jouw product of dienst. In dit artikel leggen we uit wat een goede nieuwsbrief kan betekenen voor een ondernemer en de klant. Lees meer

13 tips voor een Vaderdag nieuwsbrief

13 tips voor een Vaderdag nieuwsbrief

Met Vaderdag worden alle jonge en oudere vaders van Nederland eens goed in het zonnetje gezet. Als ondernemer speel je daar natuurlijk graag op in. Maar hoe maak je nu op een slimme en effectieve manier duidelijk wat jouw bedrijf voor Vaderdag te bieden heeft? Hieronder volgen 13 Vaderdag tips voor jouw nieuwsbrief. Lees meer

Nieuwsbrief mythes ontrafeld

Nieuwsbrief mythes ontrafeld

De meningen over het nut van nieuwsbrieven zijn aardig verdeeld. De een verstuurt trouw iedere eerste donderdag van de maand een nieuwsbrief, de ander vindt zoiets volkomen achterhaald. En is het nu wel of niet effectief? We weerleggen graag 8 hardnekkige nieuwsbrief mythes. Lees meer

16 spraakmakende nieuwsbrief tips

16 spraakmakende nieuwsbrief tips

Een spraakmakende nieuwsbrief schrijven die ook nog goed gelezen wordt, zo makkelijk is dat niet. Laat de nieuwsbrief inspiratie het afweten of zoek je naar nieuwe manieren om je nieuwsbrief onder de aandacht te brengen? Hier 16 tips voor een spraakmakende nieuwsbrief. Lees meer

Inspiratie voor moederdag nieuwsbrief

Inspiratie voor moederdag nieuwsbrief

Moederdag is natuurlijk een fantastische dag voor alle moeders. Ze verdienen het nu eenmaal om tijdens deze dag in het zonnetje te worden gezet. Als ondernemer is Moederdag een unieke gelegenheid om producten en diensten aan te prijzen die een aanvulling zijn op deze dag. Ben je inspiratieloos voor het schrijven van een betekenisvolle Moederdag nieuwsbrief? Onderstaande 25 verras- en cadeautips helpen je zeker op weg! Lees meer

Waarom ga je een nieuwsbrief maken?

Waarom ga je een nieuwsbrief maken?

Als zelfstandig professional of MKB ondernemer wil je vooral bezig zijn met wat je echt goed kunt. Maar meer klanten binnenhalen gaat vrijwel nooit vanzelf. Je moet jouw bedrijf bekend maken bij je potentiële klanten, zodat die weten waar jij zo goed in bent. Dat kost tijd en geld. Daarom zoek je een manier die je een minimum aan tijd kosten en toch maximaal rendement oplevert. Lees meer

Nieuwsbrief rapportage en beter scoren

Nieuwsbrief rapportage en beter scoren

Ben je benieuwd naar het effect van je nieuwsbrief? Met deze unieke nieuwsbrief rapportage cijfers kun je het effect van je nieuwbrieven snel en makkelijk analyseren en toetsen. Scoor beter en stijg boven het gemiddelde uit. Lees meer

Aanmeldformulier in eigen huisstijl

Aanmeldformulier in eigen huisstijl

Nieuwsbriefsysteem heeft een grote schare aan tevreden en betrokken klanten. Regelmatig ontvangen wij wensen om het systeem uit te breiden of te verbeteren. Deze keer hebben we een aantal veelgevraagde wensen rondom het aanmeldformulier geselecteerd en beschikbaar gemaakt. Lees meer

5 nieuwsbrieftips en neem voorsprong op je concurrenten

5 nieuwsbrieftips en neem voorsprong op je concurrenten

Nieuwsbrieven zijn ideaal om je abonnees (klanten en geïnteresseerden) direct te bereiken om je bedrijf te promoten, je expertise te tonen of producten te verkopen. Ben je een ZZP-ers of MKB-ers die worstelt met het efectief inzetten van nieuwsbrieven? Speciaal voor jou volgen hier 5 onmisbare nieuwsbrieftips die je direct op voorsprong zet ten opzichte van de concurrenten. Lees meer

Hoe verstuur ik een internationale nieuwsbrief?

Hoe verstuur ik een internationale nieuwsbrief?

We ontvangen regelmatig vragen of Nieuwsbriefsysteem ook geschikt is om nieuwsbrieven te versturen in andere talen (denk aan Engels, Duits of Frans). Met de mogelijkheden van Nieuwsbriefsysteem is het heel goed mogelijk om internationale nieuwsbrieven te versturen! Lees meer