De Gouden Tip

De Gouden Tip

Al jaren heb ik van die grote luidsprekerboxen in de huiskamer staan.
Stijlvolle boxen van Sony. Heel professioneel vind ik zelf.
Maar na 10 jaar denk ik er anders over en wil veel kleinere boxen.

Heb zelf rondgekeken maar kon geen beslissing nemen.
Dan toch maar even aan familie en vrienden om advies vragen.

En heel verrassend weten ze precies de gouden tip te geven.
Achteraf gezien blijkt er veel bekend te zijn, alleen … ik wist dat nog niet.

Met de gouden tip ben ik het internet opgegaan.

En als perfectionist 😊 heb ik online nog even fijntjes wat beoordelingen nagelezen. Want ik wil absoluut voorkomen om iets verkeerds te kopen.

Daarna was de keus gemakkelijk en kon ik met vertrouwen de aankoop doen.
Briljant geluid met de draadloze speakers van Sonos.

Een soortgelijk proces hoor ik ook van mensen die Nieuwsbriefsysteem zijn gaan gebruiken doordat ze de gouden tip kregen van een vriend of familielid.

En mede nadat ze de online beoordelingen over Nieuwsbriefsysteem hadden nagelezen wisten deze nieuwkomers dat ze met een vertrouwd gevoel aan de slag konden gaan.

Ook bij het maken van nieuwsbrieven doorloop je een soortgelijk toetsingsproces.

Zo wil je na het maken van je nieuwsbrief weten of je nieuwsbrief effect heeft. Van Nieuwsbriefsysteem krijg je in het rapportage-overzicht allereerst de gouden tip.

In een blauwe balk staat precies de gemiddelde prestatie van alle nieuwsbrieven die zijn verzonden met Nieuwsbriefsysteem. Hiermee is je eigen nieuwsbriefscore gemakkelijk te beoordelen en weet je direct hoe je presteert ten opzichte van het gemiddelde.

Om de prestaties van je nieuwsbrief verder te verbeteren heeft Nieuwsbriefsysteem, vorig jaar, de nieuwe drag & drop nieuwsbrief designer beschikbaar gesteld.

Hiermee tonen nieuwsbrieven automatisch perfect op mobiele apparaten (tablets en telefoons) wat direct een prettige leeservaring geeft.

Inmiddels worden nieuwsbrieven voor 36% gelezen op een mobiel apparaat en voor 64% op een desktop. Dan is duidelijk dat deze betere leeservaring op mobiele apparaten het resultaat van je nieuwsbrief (meer opens en kliks) verder zal verbeteren.