Abonnement

Bekijk hier veelvoorkomende vragen over het abonnement, pakketten en looptijden op het gebruik van Nieuwsbriefsysteem .

Abonnement

  • Met een abonnement maak je gebruik van Nieuwsbriefsysteem. Er zijn geen aanschafkosten. Je betaalt alleen voor het gebruik. Daar zit alles in zoals hosting, de snelle "Live Chat" support, updates en uitbreidingen om veel meer resultaat met je nieuwsbrieven te behalen.

  • Na ontvangst van de email met je pakketwijziging ontvang je een e-mail dat je wijzigingsverzoek binnen 24 uur in behandeling wordt genomen. Na interne beoordeling en verwerking van je verzoek worden de wijzigingen in je abonnement doorgevoerd. Je ontvangt een email ter bevestiging dat je pakketwijzing is doorgevoerd en beschikbaar is voor gebruik.

  • Voor het abonnement op het gebruik van Nieuwsbriefsysteem ontvang je een factuur. De factuur met de abonnementskosten ontvang je als PDF per e-mail.

  • Als je een abonnement hebt en meer e-mails wilt versturen dan er in je huidige pakket beschikbaar zijn, dan kun je tussentijds upgraden naar een groter pakket. Dit kun je zelf doen door op je home pagina rechts te klikken op de blauwe knop [pakket wijzigen]. Vervolgens ontvang je een e-mail met de bevestiging van je upgrade verzoek. Binnen 24 uur (en veelal sneller) wordt je upgrade doorgevoerd en actief.

    De factuur met de aanvullende abonnementskosten ontvang je als PDF per e-mail.

  • Om Nieuwsbriefsysteem voor zowel ZZP-ers als MKB betaalbaar te houden. Het verdelen van de variabele kosten op basis van gebruik (verzonden nieuwsbrieven) is daarbij eerlijk. In die kosten zit o.a. de verzendkosten, de opslag van afbeeldingen, het bijhouden van interacties (open, kliks, bounce, inschrijvingen, afmeldingen), het verwerken van functie's, backup's en het opslaan van alle data.

  • Nee, dit kan niet, een pakkethoeveelheid is geldig per kalendermaand.

  • Ja, op de website staan de maandprijzen die gebaseerd zijn op een jaarabonnement. Veruit het grootste deel van onze klanten heeft een jaarabonnement en is uiterst tevreden.

  • Ja dat kan vanaf Pakket 2.500. Door de extra handelingen wordt er 20% administratiekosten in rekening gebracht. Je kunt dan ook per 3 maanden je abonnement opzeggen.

    Op de website staan de maandprijzen (bij een jaarabonnement). Een jaarabonnement heeft geen extra administratiekosten en is daarom 20% goedkoper dan een kwartaalbetaling.

  • Nee, onze platform is makkelijk in gebruik en je hoeft niets te downloaden.

    Als je hulp nodig hebt vraag je dat gewoon via email of de supersnelle "Live Chat".

  • Tijdens de looptijd van je abonnement kan je een pakket niet downgraden. Na afloop van de abonnementsperiode kan je een abonnement afsluiten met een kleiner pakket. Neem contact met ons op om je abonnement om te zetten naar een kleiner pakket.

  • Je kunt tot 2 weken voor het eind van de looptijd van je abonnement opzeggen per e-mail of per brief. Binnen 24 uur ontvang je per email een bevestiging van de opzegging.

  • 3 Weken voor de vervaldatum van het abonnement ontvang je een e-mail met een herinnering dat het abonnement wordt verlengd. Tot 2 weken voor de vervaldatum van het abonnement kan een reactie worden verstuurd of het abonnement gewijzigd dan wel opgezegd moet worden. Zonder reactie wordt het abonnement verlengd.

  • Wij werken graag met grootgebruikers, daarom maken wij graag een speciale aanbieding voor je. Neem contact met ons op.

  terug naar alle categorieën